Renginiai

Progimnazijoje paminėta Tarptautinė antikorupcijos diena

Gruodžio 8 d. mokinių taryba paminėjo Tarptautinę antikorupcijos dieną. Per pirmą pamoką 5–8 klasių mokiniams buvo rodomas informacinis filmukas apie tai, kas yra korupcija. O pertraukos metu buvo dalinamos skrajutes, raginančios būti sąžiningais.

___________________________

Agnė Lenard-Levčenkienė Įrašo autorius:
Agnė Lenard-Levčenkienė
Etikos mokytoja




Ankstesni įrašai


Gruodžio 7 dieną 7a ir 7b klasių mokiniai kartu su klasių auklėtojomis A. Drūteikiene ir S. Šiliene lankėsi Vilniaus šv. Vysk. Stanislovo ir šv. Vladislavo arkikatedros bazilikoje. Aplankėme garsiuosius Vilniaus katedros požemius, kuriuose pamatėme modernią ekspoziciją, pristatančią laidojimo tradicijas, archeologinių tyrinėjimų metu surastus radinius, sužinojome paties statinio istoriją.

Lapkričio 30 dieną Ignalinos krašto muziejus pakvietė į keliaujančią edukacinę programą „Padėk man padaryti pačiam“. 2c klasės mokiniai kūrė, žaidė, ugdėsi M. Montessori mokymosi priemonių pagalba. Vaikams ši pamoka buvo labai įdomi ir tikslinga.

Pirmąją žiemos mėnesio dieną 5a klasės mokiniai išvyko į kelionę. Tuskulėnų rimties parko memorialiniame komplekse  vyko edukacinis užsiėmimas „Pabėgimas iš sovietinės pilkumos: jaunimo maištas“. Šio edukacinio užsiėmimo metu mokiniai susipažino, kokiais būdais jaunimas priešinosi sovietinei sistemai ir kaip valdžia siekė nuslopinti tokius judėjimus ir sunaikinti pogrindines organizacijas. Sužinojo apie hipių, pankų judėjimus, pasiklausė roko muzikos.

Lapkričio 30 d. Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijos bibliotekoje vyko jaunųjų kūrėjų kūrybos pristatymas. 
Jaukiai įsitaisę prie stalo, jaunieji kūrėjai dalijosi mintimis apie kūrybos prasmę, jos džiaugsmą, patį kūrybinį procesą, pritarė minčiai, kad nelengvas kūrybinių ieškojimų kelias. Po to pristatė savo kūrybą. Vėliau vyko kūrybinės dirbtuvės, kurių metu gimė dar ne vienas prozos ir eiliuotas kūrinėlis.

 

Visą rudenį 2a, 2b ir 2c klasių mokiniai vykdė projekto „Lietuviškos pasakos“ 1-ąją dalį – „Jūratė ir Kastytis“. Perskaitę legendą, mokiniai ėmėsi veiklos: per pamokas ir savarankiškai tyrinėjo Lietuvos pakrantės Baltijos jūros paukščius, žuvis, augmeniją, reljefų įvairovę. Susipažino su Baltijos jūros naudingomis iškasenomis, aiškinosi gintaro atsiradimą, jo savybes ir panaudojimą.